Hocam türkçeyi katletmeyi ne zaman bırakacaksın sen ? Yok yani havalara girmek babında söylemiyorum, harbi baydı bu muhabbet, s.ktir git en iyisi hiç topic açma, ya da ne bileyim yabancı forumlara falan yaz. (bi gıdım miras kaldı geriye onu da s.kenlerden olma)