geçende bi programdamı ne çıktı
abi çok gerizekalı ya
röportaj aynen şu şekilde gerçekleşti
muhabir:müzik yaparken hangi enstrumanları kullanıyorsun.
ismail yk:ben bir cok müzik aleti çalabiliyorum.darbuka çalıyorum.KİTAR ÇALIYORUM.piyano çalıyorum vs..