Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İsmayil YK Fanları nerdesiniz!!

  • amistad • 30 Haziran 2006 01:13 • #502605
    geçende bi programdamı ne çıktı
    abi çok gerizekalı ya
    röportaj aynen şu şekilde gerçekleşti

    muhabir:müzik yaparken hangi enstrumanları kullanıyorsun.
    ismail yk:ben bir cok müzik aleti çalabiliyorum.darbuka çalıyorum.KİTAR ÇALIYORUM.piyano çalıyorum vs..

    gerisi yorumsuz
Bu konunun tüm mesajları