abi zaten bi kerede bilmediği konular üzerine yorum yapmasalar olmaz ya.. biri ne derse milletin hepsi ona inanıyo hiç kendi fikri olmasa bile ona inanıyo ve böyle bilmediği konularda saçma sapan konuşmalarda bulunuyo.. sinir ediyolar resmen...ama bizim gençliğin bazıları da acayip sırf öyle desinler diye yüzlerine beyaz pudra sürüyolar yok pentagram işaretli kolyeler felan takıyolar yaa bunlar da işte toplumda bi yerde olmak isteyen özenti gençliğin başlangıcını oluşturuyor...ne diyeyim hepsine akıl diliyorum...