ben de kınıyorum kısmen.metallicanın son turnesi olduğuna innamıyorum çünkü şu anda canlı performansları onlardan beklenmeyecek kadar iyi hem zaten yeni albüm de çıkacak seneye türkiyeye gelsinler mutlaka mümkünse (: bekliyoruz beş veya altı gözle..(espri yapiyim dedim son satırda)