ben küçükkene
boğuluyordum ıssız denizlerde
hayatım aynı filmlerdeki gibi
bir film şeridi gibi
geçti gözlerimin önünden
işte o zaman anladım
aradaki o ince
ve narin çizginin varlığını
sonra dedim ki kendi kendime
bak yaşamak ne de hoş
bu şekilde takdim etmek istedim yaşadıklarımı sizlere sevgili gönül dostları.. sağlıcakla kalın!!