Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hiç ölümün kıyısından döndüğünüz oldu mu?

  • vovin35 • 5 Temmuz 2006 23:53 • #503314
    alkol komasına girmiştim bir şişe 70 lik whiskinin çoğunu diktiydim o zom kafayla üstünüde gidip bira içmiştim çöplük gibi mide..teoman gibi oldum sonra,72 saat kendime gelemedim dedim ölüyorum
Bu konunun tüm mesajları