omuriliğinde virtüel enfeksiyon oluşmuştu. hatta össye girmeden bi kaç gün önce olmuştu. önce ayaklarım uyuşmaya başlamıştı. ardından yavaş yavaş uyuşukluk yukarıya doğru çıkmıştı. gün be gün.. össye girdiğim gün göğüs hizamdaydı ve ayaklarımı neredeyse hiç hissedemiyordum.. bi kaç gün öncede ufaktan bi spor yapmıştım uzun zaman olmuştu yapmayalı diyorum hamladık heralde ama tabi uyuşukluk o kadar çıkında dedim aha bi b..kluk var.. neyse öss geçti ertesi günü doğruca bi ortapediste gittik. sölemesi ayıp zamanında bi iaido antremanımda hafif yamultmuştumda omurgayı. sonradan düzelttirdikti de dedim karanbolde yine mi yamuldu bi 10.000 bakımı mı geldi yağ su kontrol edilsin doktor hanım diye. doktorda helal olsun işinin ehliymiş dedi bu bizimle alakalı değil nörolağa gidiceksiniz.. ah be ah.. gittik nöroloğa bi kontrol. dedi acilen MR ve tomografi(bu arada 2 hafta öncesine yer yoktu MRda falan ancak biz yarım saat sonra girmiştik durum baya acilmiş sonradan anlıcam..) girdik çıktık(ki çok berbat bir şey o MR hedesi) baktı şöyle bir dedi hastaneya yatırılıcak tedaviye başlanıcak kortizon ve bilmem ne ilaçları. valla o an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü.. neyse bürokratik işlemlerdir şudur budur derken hastaneye yatmadan her gün usul usul gidip ytaklaşık 1/2 litre kadar serumla kortizonu bastılar bana... eh bu arada bu işlerin neden bu kadar acele olduğunu anlamış oldum eğer 2 gün daha kadar geçikseymişim felç ardından bitkisel hayat ardından ölüyorsun tabi onun ardını bilemiyorum henüz.. neyse kortizonu bilenler bilir su tuttuğu için kilo alırsınız neyin. tabi bende aldım ama dikkatli bi insanım neyse ki fazla almadım. ancak dudaklar şişti yüzüm hafif şişti bi baktım göğüslerde şişiyor aha dedim b..ku yedik bana yanlış şey verdiler.. neyse tabi sonradan indi hepsi..
işte böyle. yaklaşık 1 yıl boyunca çok dikkat ettim her an felç tehlikesi altındaydım çünkü. hadi ölümden korkmuyorum da sonucunda 2 sn sonra ölmeyeceğini kimse bilemez ama felç olayı.. beni asıl korkutan oydu.