ben kendi ölümünden döndüğümü yazdım şimdide 3-4 ay önce kendi gözlerimle gördüğüm intihar olayını yazmak istiyorum;
ankaradaydık ailece gitmiştik bi otele gitti otelin hemen karşısında bi ev vardı sürekli kavga sesleri geliyordu gece uyku tutmadı saat 3'tü karşı evde bi tane kız vardı 14 yaşlarında falan kız balkonun demirlerinde duruyor ve atırım kendimi diye bağrıyordu annesi ağlamaktan gözleri morarmış bi kadındı babası sarhoşun biriydi kız dengesini kaybetti galiba ve direk elektrik tellerinin üstüne düştü 2-3 sn orda kaldı sonra patt diye bi ses geldi o zamanlar yerlerde buz vardı etrafımızdakı buzların hepsi kan oldu o sırada elimde bi bardak vardı ben şoka girdim kızın kafasını falan görünce bardak yere düşmüş ablam yanıma gelmiş ve kızı görmüş sonra ambulans geldi kızı hastaneyi götürdüler annesi ve babası çok kötü durumdalardı kız eve geldi 1 ay kadar sonra ama tekerlekli sandalyeyle yani kız felç olmuş hiçbir şekilde vücudunun hicbir bölümünü haraket etiremiyordu galiba ya da etirmek istemiyordu 3 gün sonra kız kan kusarak öldü ama ben hala gözümün önüne getirdikçe ilkiliyorum bu kan olaylarında çok ama çok hassasımdır bünyem kaldırmaz benim olduğum yere düşerim
NOT:maddest_angel üyeliğim kapatıldığı için artık isme gerek yok üyeliğimi kullanmaktayım...