Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • hells bells • 16 Temmuz 2006 12:19 • #504995
    ben o sözü daha ağırlıklı olarak amy lee ye karşı söyledim amy lee ile karşılaştırılıyordu şebo bende amy den daha iyi olduğunu söylemeye çalıştım şebonun eğitiminin
Bu konunun tüm mesajları