Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • hells bells • 18 Temmuz 2006 19:25 • #505302
    tamamen saçmalık birbirlerine benzemiyorlar tarzları benziyor ama kalite farkı çok büyük şebo yüzlerce kez daha kaliteli müzik yapıyor
Bu konunun tüm mesajları