Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

evanescence nin türkiyedeki temsilcisi sizce kim?

  • headphonesss • 18 Temmuz 2006 23:22 • #505341
    rock in rio sana katılıyorum ben dalga geçmek için öyle söyledim.şebnemden nefret ediyorum..
    yazıcağım şeyin böyle algılanacağını tahmin etmedim o yüzden bi düzeltme yapıyorum.
    şebnem iğrenç.
    eva ise benim için çok büyük bir yere sahip!
Bu konunun tüm mesajları