komik insanlar ve bu komikliğe müdahale etmeye çalışan,müziği müzik gibi gören bilinçli kimseler..:)bu site genelde bu iki yapıdan oluşuyor sanırım..Uğraştığınıza yazık arkadaşım.
durup dururken laf atan arkadaşlar eğer müzikal anlamda tartışabilmeyi becerebilselerdi böyle bir ayrıma gerek kalmayacaktı..