bence..(bence diyorum başkasının fikrine saygım var..) metallica gelmiş geçmiş en iyi metal grubu riffleri..uzun ve mükemmel hatta duygulu soloları,james in sesi,lars ın davulu müthiş bir şekilde kulanımı..hatta james ve kirk in gitar şovlar eşsiz...ben metallica dan başka bu derece mükemmle bir grup keşfedemedim..