Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

metallicanın boslugunu kım doldurucak

  • gocuk • 11 Temmuz 2006 17:54 • #504178
    Electromanya
    9 Temmuz 2006 Pazar / 17:10
    bence..(bence diyorum başkasının fikrine saygım var..) metallica gelmiş geçmiş en iyi metal grubu riffleri..uzun ve mükemmel hatta duygulu soloları,james in sesi,lars ın davulu müthiş bir şekilde kulanımı..hatta james ve kirk in gitar şovlar eşsiz...ben metallica dan başka bu derece mükemmle bir grup keşfedemedim..


    IRON MAIDEN var bence daha iyidir metlallicadan asıl soru o olmalıydı bence IRON MAIDEN ın yerini kim ne ya da kaç grup biraraya gelip doldurabilecek olmalıydı!......SAygılarımla arkadaşlar!....
Bu konunun tüm mesajları