Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ya, kaale alın bi ,gözünüzü seviyim

  • Drive-MAN • 10 Temmuz 2006 23:45 • #504052
    hocu bende yenıyım benı hala kımse bagrına basmadı bole bı atrakstıyon bı sefkat bı ozverı goremedım yanı mıllet kendı arkadaslarıyla ılgılenıyo bı mesaj yazıyosun yarım saat sonra belkı bırı bısey yazıyo
Bu konunun tüm mesajları