bi yerde okuduğuma göre yaklaşık 14-15 tane şarkı yazmışlar ve kayıt yapmak için içinde bulundukları turnenin bitmesini bekliyorlarmış turne bitince kayıtlara başlayacaklarmış acaba yeni albüm nasıl olur sizce? hem yeni albüm çıkınca seneye türkiyeye gelme ihtimalleri de olur bence neyse bekleyelim bakalım..(ah şu finallerim olmasa 11 haziranda download festivalinde olcaktım tüh ya başka zaman bulamamışlar mı festival yapcak :(() bu arada metallicanın en çok sevdiğim şarkısı " disposable heros " !
bu arada berlin konseriden metallica yeni bi şarkılarını çaldılar şarkı 8 dakika uzunluğundaymışş..