bende yeni bir kaç demosu var ama bence gayet güzel olmuş.zaten metallica'nın master of puppets ta yakaldadığı başarıyı yakalamasını bekleyemeyiz tekrar..ama bence gayet güzel olucak.ayrıca metallica'nın türkiyeye gelmesini acayipp istiyorum.bundan önceki türkiye konserlerinde yaşananların olacığını sanmam cünkü artık yeni nesil müzik konusunda d bilincli ama 7 yıl önce bile 50.000 kişi izlediyse bundan sonrakileri düşünemiyorummm!!