bu kadar önyargı dolu şekilde kötülemişsiniz de size bazı şeyleri hatırlatıyım.
mvö, cem köksal ın bir şarkıda solo attığı, tarkan gözübüyük'ün iki albümünde prodüktörlük yaptığı bir gruptur ve kalitesiz denmesi, özenti denmesi, önyargılılıktır ya da anti-popülerlik falandır. o uydurma imajlar, garip garip davranışlar, elemanların garip tiplere bürünüp soğuk durması falan para, ticari amaçlı falandır ki profosyonel olarak müzik yapan her insan para kazanmak ister.