Albumü karın tokluğuna yapan adam da var.. Albumü, önce karnını doyurması gerektiği için yapamayan da var.. Müziğini elit bir şekilde yapıp, kayıtlardan uzak duranda var, yani sadece barlarda cafe'ler de çalanlar..
Mor ve Ötesi? Yıllardır aynı müziği yapıyorlar, yani bu kötü bir şey değil.Hatta dinleyicisi için iyi bir şey.Yani çizgilerinden hiç sapmadılar.Bir gün Dying Fetus Doom metalle karşıma çıksa ağlardım.Ama Mor ve Ötesi bu değişmeyen çizgisinde kaliteli işlere imza atmıyor.. Cambaz'ın sözleri birine yazılmış mı?Bİri bana "Hedefini al, Piyasanı al, Herşeyi al." ne anlama geliyor önce bunu anlatsın sonra bende anlatmaya çalışırım kime karşı yazılmış..