Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • duman hastasıı • 17 Ağustos 2006 21:21 • #510172
    BENCE CEZA ama sagopa kajmerin de taktir edilecek şeyleri var tam bilmiyorum ama hayranları için bi albüm yapıp internete vermiş diyolar sonra konserlerinde cd lerini falan dağıtıyomuş... hemde yeni albümünde başkalarının yeteneklerini ortaya çıkarmış gençlerin elinden tutmuş yani şöhret ve para meraklısı değil benceee bilmem taktir ediyorum ben... şarkılarıda seside güzel zaten... :)
Bu konunun tüm mesajları