Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizlere göre sagopa kajmer mi yoksa ceza mı ???

  • delibaterist • 20 Ağustos 2006 21:39 • #510474
    benim söyleyecek bi kaç cümlem var =) sagopa olmasa ceza olmazdı bi zamanlar cezanın prodüktörü sagopa kajmerdir dikkatinizi çekerim burdan ne anlam çıkarırsanız çıkarın =)))))))))))))))
Bu konunun tüm mesajları