yaw şeytana tapıyorsa tapıyordur adamlar tanrıya tapınca oluyorda şeytana tapınca niye olmuyor din görüşü herkez için özgürlük demektir kimse karışamaz adam sana şarkıyı düzden okuyor ve şeytana tap falan demiyorsa hiçbir suçu yoktur ki tersten oku diye de bir dürtme yok adamlarda.tersden istediğini söyler şeytan hakkında ne var yani aa adamlar satanistmiş demenin çok saçma olduğunu düşünüyorum oda bir inanış ve kimseye zorla empoze edilmedikce bir zararı yok bunlar çok köhne ve cahilce tartışmalar