Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni şafak /şeytan rock müziğin tam kalbinde

  • hells bells • 20 Temmuz 2006 20:41 • #505648
    yaw şeytana tapıyorsa tapıyordur adamlar tanrıya tapınca oluyorda şeytana tapınca niye olmuyor din görüşü herkez için özgürlük demektir kimse karışamaz adam sana şarkıyı düzden okuyor ve şeytana tap falan demiyorsa hiçbir suçu yoktur ki tersten oku diye de bir dürtme yok adamlarda.tersden istediğini söyler şeytan hakkında ne var yani aa adamlar satanistmiş demenin çok saçma olduğunu düşünüyorum oda bir inanış ve kimseye zorla empoze edilmedikce bir zararı yok bunlar çok köhne ve cahilce tartışmalar
Bu konunun tüm mesajları