benim de anlayamadığım bişi var yani dinnle müziğin arasındaki ince çizgi şeytana tapmaksa ben bunu yani yadırgarım ya tamam adamlar şeytana tapıyor ama biz onların müziğni dinleyemelim mi o zman da ateistler Alah inanların müziğini dinlemesin yani bu ayrımı yapmak lazım tamamıyla kişinin kendi inancı karışmak olmaz