Paganist terimi hristiyanlık da dahil olmak üzere, tamamı kutsal kitaba dayanmayan, farklı yorum ve inanışları barındıran tarikat oluşumları için de kullanılıyor.Buna hiç rastlamamış olamazsınız.Kuru kafalar ve kemikler,masonluk,illuminati,templar vb. gibi tarikatların eğilimleri için de kullanılmanılmaktadır. Yani bu inanışların ilahi olmadığını belirtmek için bir sembol. Bunu ilahiyatçılarda kullanıyor.Neden haticeyle uğraşmak yerine neticeye bakmıyorsunuz?