Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bu parçanın metallica'ya ait olduğunu sanırdım...

  • pinus_antares • 30 Temmuz 2006 22:20 • #507594
    Anneme ve babama dinletsem bu halini daha çok severler heralde :D Ama bu da çok hoş ya. Gary Moore çok sevimli adam :D Ben de Metallica'yı tercih ederim tabi ki ama bu da güzel :D
Bu konunun tüm mesajları