ah evet ilk üç albümden sonrası için ekşi sözlükte pop country yaptıklarına dair bi yorum okumuştum da içim acımıştı.. black albüm de zirveye ulaştılar şüphesiz...ama ondan sonra ne geleceğini bildiğimiz bir albüm daha yapsalardı ya da herkes eleştiriyo diye tutunduklarından vazgeçselerdi sönüp gitmezler miydi..?
bu arada yeni şarkı gayet iyi olmuş albüm gerçekten beni de çok heyecanlandırıyor..