Valla şoklardayım, abi tebrik ederim yazdıklarından dolayı! garajda nesli tükenmekte olan adamlardansın, mantıklı laf edene pek az rastlıyorum bu forumda... Herkesin amerikan malları tükettiği, yabancı dil olarak ingilizceye özendiği ve türkçeyi katlettiği, her alanda öz kültürün kaybedildiği bir toplumda, belli bir kesimi amerikan özentisi diye yargılamak ve suçlamak ne kadar mantıklı ve sağlıklı bir düşünce yapısı önce onu düşünüp sonra bu başlığı açsaydın be HELLS BELLS!!!(sözüm sadece sana değil senin gibi düşünen herkese!!)