aslında hepimiz özentiyiz... belki farkında değiliz!
bakın hepimiz müzik birimi altında müzik zevklerimiz tartısıp bunları tartmaya karsı tarafa üstünlük sağlamaya çalsıyoruz..
yani bir yer kapma bir öne çıkma mücadelesi..
böyle düsündüğümüz taktirde kendimizi farklı gösterme çabası devreye giriyor ve oldugumuzda farklı izlenimler veriyoruz...
her ne kadar ugrassakta bizim özümüzü temsil etmeyen her sey özentiliktir çünkü yaptıgımız hareketlerden giyindiğimiz giysilere, takındıgımız kişilikten konusma tarzımaza kadar hep batılılasma örnekleri veriyoruz...
bu durumda özntiliği tartısmaya gerek yok kimin özntiliğinin daha fazla olduguna tartısmaya gerek var!!!