Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

amerikan özentisi dediğimiz kişilerin dinlediği müzik türü?

  • chooper • 9 Eylül 2006 01:27 • #512860
    yaw adamın kültür bakanlığı çalışmıyor.büyüklerinden onu görmüş o da öyle yapıyor.sallayın ya bırakın bunları tartışmayı..özensin ne olacakki yarın bi gün hayatın içine girince unutucaklar hepsini..ekmek peşine düşünce..şimdi para cepte çoluk yok çocuk yok böyle har vurup harman savuruyor yok pionner yok şu teyp..boşverin aman ya konuşmaya değmez...siz hiç türkiyede 30 yaş üstü rap ci gördünüzmü..rap müzik türkiye ye gireli 10 seneyi geçiyor hatırladığım kadarıyla..ama 30 un üstünde rapçi yok değilmi...ekmek derdinde millet :))...ama rock öylemi..90 yaşında bile dinleyeni var.neyse konu bu değildi...
Bu konunun tüm mesajları