özentilik genelde ergenlik çağındaki gençlerde görülüyor kanımca. ve bu normal bişey kişilik oturtmaya çalısıyorlar. bir yerlere tutunmaya çalışıyorlar. valla çok bilmiş filan demeyin sene boyunca sadece bitane psikoloji dersi dinliyeyim dedim o da bu konuya denk geldi.
hem arkadaşlar KerryKing 'in de dediği gibi objektif olun. bizler de amerikan müziği dinliyoruz. sırf onlar rap dinliyorlar diye mi özenti oluyorlar. bizler rock'ını dinliyoruz diye özenti olmuyoruz değil mi? yapmayın Allah aşkına geçin artık ya..