amerikan ozentisi ne yahu istesekte istemesekte amerikanın etkisi altında kalmıs bi haldeyiz nickime bakın kendi nicklerinize bakın ama bu ozenti oldugumuz anlamınada gelmez
sonucta her alanda ileride olan bi topluluktan bahsediyoruz ve adamların kulturu yasam tarzı mutlaka diger ulkelere bulasır zamanında osmanlı araplardan divan siirini filan ornek alırkende aynı sey vardı o zamanki insanlarda arap ozentisiydi o zaman
ozenti kelimesi kendisini digerlerinden ustun goren insanlara mahsus bece
tabi sırf ben rapciyim diye dolanıp ortalarda icten ice arabesk dinleyenler ! var ve genelde bu tur adamlar ben hosuma giden her turlu muzigi dinlerim :S diyolar! ama bunun nedeni yine bizlerin arabesk ve diger igenc muzik dallarını dinleyen arkadasları hor goren bakıslarımızdan-sozlerimizden kaynaklanmaktadır o yuzden adamlara ozenti demeye hakkımız yok!
ha bu arada o tur arkadaslar genelde papi culyo don dale filan dinliyo sinir ediyolar beni:))