Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

amerikan özentisi dediğimiz kişilerin dinlediği müzik türü?

  • donald_cobain • 13 Eylül 2006 11:21 • #513292
    amerikan ozentisi ne yahu istesekte istemesekte amerikanın etkisi altında kalmıs bi haldeyiz nickime bakın kendi nicklerinize bakın ama bu ozenti oldugumuz anlamınada gelmez
    sonucta her alanda ileride olan bi topluluktan bahsediyoruz ve adamların kulturu yasam tarzı mutlaka diger ulkelere bulasır zamanında osmanlı araplardan divan siirini filan ornek alırkende aynı sey vardı o zamanki insanlarda arap ozentisiydi o zaman
    ozenti kelimesi kendisini digerlerinden ustun goren insanlara mahsus bece
    tabi sırf ben rapciyim diye dolanıp ortalarda icten ice arabesk dinleyenler ! var ve genelde bu tur adamlar ben hosuma giden her turlu muzigi dinlerim :S diyolar! ama bunun nedeni yine bizlerin arabesk ve diger igenc muzik dallarını dinleyen arkadasları hor goren bakıslarımızdan-sozlerimizden kaynaklanmaktadır o yuzden adamlara ozenti demeye hakkımız yok!



    ha bu arada o tur arkadaslar genelde papi culyo don dale filan dinliyo sinir ediyolar beni:))
Bu konunun tüm mesajları