Topici başlığı bir kere sapmış.Amerikan özentisi dediğin sadece rap mi dinler sanıyorsun.Tabi ortalıkta hiç metallca,nirvana,evanescnece vs. özentisi yok ya da onları dinleyen iskandinav özentisi.Benim özenti dediğim adam dinlediği müzikle kendini birşey sanıp diğer türleri dinleyenlere boq atan kişidir.Bu rap dinleyen içinde metal dinleyen içinde geçerldiri.Her türünde özentisini bulursun...