katılıyorum ...aslında her converse giyen de özenti değildir benim özenti kavramımda bilmeden dinleyenler var yani nasıl desem ayyyy manga metal kralı gibisinden manga dinleyenler özenti değildir yani mangayı bu kadar büyütenler saygısızlık edenler özentidr..(manga sadece bir örnekti)
ve de ben de pek sevmiyorum bu ülkeynin yaşam şartlarını ama gene de oğlum amrika cennet yaa diyip ingilizceyle türkçeyi grip bir biçimde karıştıranlar da özenti gözümde...ay pardon chok ağır oldu :P:P:P:P