Sanat ve müzik birer eğlence değildir.
Bi dakka ya bu konuyu bir kenara bırakalım, birisi yukarda "Sanat bir eğlencedir." demiş.Affedersin şuurun yerimnde mi?Sanat, gerçek sanat insanı ne hale getirir biliyor musun?Bile bile içinde kolera olan su içirir(Çaykovski), seni sevmezler, sen sanatına sarılırsın, ölüncede bir kireç kuyusuna atarlar(Mozart), sağır kör müzik yapmaya çalışırsın, insanları korkutur hüzünlendirirsin.Resim yaparsın, zengin insanların resmini yapmadığın için aç kalırsın.Paris'in ortasında köpekler bile senden daha değerlidir ki artıkarla beslenir.Viyana'nın ortasında birisinin senden daha yetenekli olduğu söylenir konservatuvara o kabul edilir.Yine açlık yine sefalet.Müzik tarihi Kurt Cobain'le başlamıyor bacchus13.Resim ve Müzik ancak yüzeysel insanların şarap yudumlarken eğleneceği sanatlardır.Kaldı ki eğer Van Gogh'un Çığlık eserine bakarken gülüyorsan, Cem Karaca'nın Çok Yourgunum'unu dinlerken duygulanamıyorsan, sen rap dinlemeye devam et.Jazz, Klasik müzik, blues ve metal dünyasına gelip burayı kirletme.