çaykovski bazı diğer sebeplerle kafadan zaten biraz çatlaktır (toptur, o zamanlar bu ölmekten beterdir.. bülent ersoy olma imkanı yoktur vs:D dolayısı ile ne yapsa yeridir. o kasvetli senfonilerin ilham kaynağı malesef böyle birşeydir.. sonucu alıp bu büyük bir sanat eseridir diye baş ucuna koyabilirsin.. sebebi ne olursa olsun sonucun harika olduğu gerçeğini değiştirmez.).
mozartı kireç kuyusuna atmışlarsa belki bir bulaşıcı hastalıktan şüphelenmişlerdir?
nedir yani bu adamlara zorla işkence mi edilmekte?
ha bu arada.. doğru müzik kurt kobainle başlamaz, ama malesef orada bitmiştir. o devirde çıkan mp3 indirme programları bu işi bitirmiştir malesef.