Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Atam izindeyiz (muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcut)

  • kkurt • 13 Ağustos 2006 08:36 • #509418
    bi eleştri yazmak bukadar zor mu??


    rapidshare'de ise klip zor.

    önce müzikal açıdan eleştirelim:
    tonlar çok kötü olmuş. 3sn den fazla dinlenmiyor. herhalde sap manyetiğinin verdiği düdük sesini atatürkün hitabesine layık gördünüz..

    sonra konu açısından eleştirelim:
    güzel, ama katkısı nedir?


    Ama Türk genci kültürünü ezmekten ve aşşağlamaktan başka bişey yapamıyor eleştriyor ama okuyup çqalışıp düzeltmeye çalışmıyor aydınlanmıyor...


    türk genci bunlarla uğraşacağına oturup ders çalışsın o zaman atatürkün izinden gitmiş olur. vatan kurtarma edebiyatından başka birşey yapılmadığı sürece bu muhabbetler böyle süreer gider.
Bu konunun tüm mesajları