Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gitar çalmak yetenek mi, yoksa çalışırsa herkes çalar mı?

  • Necrophilliac • 18 Ağustos 2006 14:18 • #510259
    Abi bestelediğin sololar, şarkılar falan milletin zevkine hitap etmeyebilir, ama teknik açıkdan gelişmiş bir müzik yapıyor olabilirsin.Yani, yaptığın müziklede alakası var, teknik açıdan gelişmiş bir müzik yapabilirsin ve çalışarak ruhta katabilirsin.Yani eğer sololarında falan ruh yoksa, bu senin müziği amaçsız yapışındandır, yetenekle alakası yok.Yani eğer amaçsız, boşu boşuna daha doğrusu çalışıyorsan, soloların duygusuz olur, o zaman istediğin kadar çalışmış ol, tekniğin olsun, boşa gider.Yani kızları etkilemek falan bile bir amaçtır, amaçsız çalarsan ama tabi duygusunu veremezsin.

    Yani kastettiğin buysa, böyle..
Bu konunun tüm mesajları