Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

diyorum ki "metallica" grup üyeleri tek tek ölüyo yerleri dolar mı sizce?

  • CRN_CRN_ME • 16 Ağustos 2006 17:33 • #509952
    diyorum ki

    metallica gerçektende çok güzel bir heavy metal grubu onlar işlerini çok iyi yapıyorlar ama neticede belki onlardan daha iyisi de çıkabilir ama bence onlar kadar iyi olabilecek bir grup gerçekten de çok zor gelir bu dünya ya.....eger bir grup olusursa gelen gideni aratır bence....
Bu konunun tüm mesajları