metallica gerçektende çok güzel bir heavy metal grubu onlar işlerini çok iyi yapıyorlar ama neticede belki onlardan daha iyisi de çıkabilir ama bence onlar kadar iyi olabilecek bir grup gerçekten de çok zor gelir bu dünya ya.....eger bir grup olusursa gelen gideni aratır bence....