Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni çikan gruplari küçük görme nefret ederim kardesim psikolojisi

  • sadecemüzik • 17 Ağustos 2006 23:42 • #510193
    benim söylediğimi anlamış olman için işin noktasında virgülünde olman lazım zaten. demek ki sen de benim dediğimi anlamamışsın. yeni çıkanları seven de olur lanetleyen de... zamanında, şimdi eski dediklerimiz de yeni çıkmıştı. onları da sevenler ve sevmeyenler olmuştu, olacak. "nesi varmış manga'nın" gibi sözler söylemişsin. bak, demek ki herkes kötü demiyor yeni çıkanlara. emin ol yalnız değilsin. yeni çıkanları seven çok var. onları kim bu kadar popüler yaptı? dinleyici. demek ki dinleyenleri, sevenleri çok. ben şahsen sevmem, dinlemem. dinleyene de mani olmam. ama; "yeniler çıktı hala eskileri dinliyoruz" mantığı yanlış. hatta bana sorarsan senin yazının bütünlüğünü de bozmuş. o cümle tamamen ana fikirden bağımsız. benim anlatmaya çalıştığım oydu. tabii sen anlamaya çalışmak yerine benim zekamı sorguladın aklınca. bu yüzden bundan sonra yazacaklarını okumayacağım bile.
Bu konunun tüm mesajları