bak bazı gruplar güzel olabiliyor yeni şeyler de dinlenilebilir tabi..ama manga'dan söz etmiyorum kimse üzerine alınmasın zira çok kavgalar oluyo..ben mangayı sevmiyorum ama demo çıkaran yeni gruplardan bazıları güzel olabiliyo(tabi bu göreceli bişey)saygı duyulmalı diyorum ben..=)