ah bee! kaçırdım... sonuna yetiştim... sonunda master of puppets çalıyor ya.... uzun zamandır da dinlemiyorum... eski günlerim geldi aklıma... bir ara dinleyeyim ya.. aslında biraz ara vermek gerekiyor... şeyi aynı sık sık dinleyince alışıyor insan. ama şimdi heyecan verdi ya ne bileyim...
bu arada belgeseldeki son sözler güzeldi... eğer metal müzik içinizi titretmiyorsa dinleyenleri asla anlayamazsınız. ama etrafımdaki 40 milyon metal müzik dinleyicisine bakıyorum da... siz olmadan da gayet iyi idare ediyoruz... (valla aklımda kaldığı kadar yazdım)