Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

wall of death göreniniz var mıydı ? :)

  • HereticSlave • 20 Kasım 2006 01:19 • #517597
    wall of death denen şey azmışlığın doruk noktasıdır abi.. bi wall of death in içerisinde olmayı ne çok isterdim.. lan koşarak karşındaki insan sürüsüne dalıyosun.. var mı böyle bişey? :)
Bu konunun tüm mesajları