ben bruce dickinson iron maiden'den ayrıldıktan sonra kalkıp söylemesi ayıptır ama, balls of picasso diye bi albüm yamıştı. bi hevesle aldım koşarak, hem de kaset: bi tek tears of the dragon'ı beğenmiştim. ondan da hüsranı vardıki, o zamanlar cenk ve erdem hür fm'de istek saati yapıyolardı. bu şarkıyı isteyenlere uzatmalı bir versiyonunu çalıyolarmış, ben de o sanmıştım ama meğer radio edit'miş. neyse işte olsun, abime verdim kasedimi.
bi de nirvana in utero vardı. hepsi smells teen of spirit ayarında sanıyodum. içim bayılmıştı dinlerken. ama dedimki anlamaya çalış, dinle hisset, nivanaya ulaş. sadece nirvanaya değil, budanın kankası govindaya bile vardım yani. ve dinleye dinleye walkman bozdum. eh küçüktük o zamanlar :)