yurtseven kardeslerle tanıdık bay ismail yk'yı.'of anam of','sen benim olsan of' ve 'hop de bakim' tarzı seyler diyordu o sıralar.sonra yetenegini kendi ismiyle sundu ama yine aileceklerdi.babasından azar yedi bir de herkesin önünde-yazık simdi-sonra bir defa daha yurtseven kardesler ismine döndüler aradaki kadın KARDES ilk albümdeki gibi sırıttı arada.begenmediler ki kardes olarak ortamda gözukmekten,yine o karizmatik ismail yk ismine döndüler..... bakın ne güzel takip etmisim bu kisiyi ve sülalesini.keske bozuk olan turkceleriyle ortalıga cıkmasalardı ve keske sayılaDIKLARI DURUŞ SEKİLLERİYLE klip cektirip poz vermeselerdi de görmek zrunda kalmasaydım ve her gördügümde o an agzıma ne gelirse sayma ihtiyacı duymasaydım. mesela dagdan inen her hayvanın kamera karsısında KENDİNE HAS tarzı olacagı gibi bunun da kimine göre vardır ve bu KİMİ insanlar 'formula 1 birincisi icin ödülü sizce kim verseydi?' şeklindeki sorulara ibrahim tatlıses diyebildigi gibi 'ismail yk da diyebilir hani yurt icin bu adamlar cok bir iş yapmıs ya.neyse yine sinirlendim...