Ben İsmail Yk ve Cankan'dan nefret ediyorum.Evet dalga da geçiyorum.Ama neredeyse tüm şarkılarının isimlerini biliyorum.Bendeki özentilik ortama ayak uydurma felan değil ama.Benim o şarkıcıların(yani onlar öyle zannediyor)şarkılarının adını bilme nedenim ise heryerde o şarkıların olması .Sokakta,okulda,radioda .İnsan ister istemez şarkı sözlerini ezberliyor e doğal olarak isimlerini de biliyor.Ama ağzıma almam o sözleri.Yani ben tam sizin yaptığınız tanıma uyuyorum ama yanlış tanım yapmışsınız İsmail YK dan nefret ediyorum.