Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Beynimiz sürekli kaydediyor,peki alttakiler siliniyor mu?

  • rubber soul • 5 Eylül 2006 15:44 • #512514
    Yanlış hatırlamıyorsam normal bir insan beyninin %3 ünü kullanabiliyor.Bu dahilerde,ileri zeka diye tabir edilen insanlarda %10 a kadar çıkıyormuş.Düşünsenize beynin %50 sini bile kullanabilsek neler olur:)

    Ben ömrümün son bir kaç yılında beste yaparım ve bu işe biraz kafa yordum doğrusu.Yaptıklarımız algıladıklarımızın,öğrendiklerimizin dışa vurumu;başkaca da birşey değil.Yani insan aslında birşey yaratmıyor.İnsan sadece keşfediyor.Hiçbirşey birdenbire çıkmıyor.Aslında var olan şeyleri bir şekle sokup ona hayat veriyoruz.
Bu konunun tüm mesajları