Yanlış hatırlamıyorsam normal bir insan beyninin %3 ünü kullanabiliyor.Bu dahilerde,ileri zeka diye tabir edilen insanlarda %10 a kadar çıkıyormuş.Düşünsenize beynin %50 sini bile kullanabilsek neler olur:)
Ben ömrümün son bir kaç yılında beste yaparım ve bu işe biraz kafa yordum doğrusu.Yaptıklarımız algıladıklarımızın,öğrendiklerimizin dışa vurumu;başkaca da birşey değil.Yani insan aslında birşey yaratmıyor.İnsan sadece keşfediyor.Hiçbirşey birdenbire çıkmıyor.Aslında var olan şeyleri bir şekle sokup ona hayat veriyoruz.