Bestelerimizi ilham dediğimiz his yoğunluğu ardından meydana getiriyoruz.Çocukluğumuzda beynimize kaydettiğimiz melodiler bile beynimizde hala duruyor.Örneğin bir telefon şebekesinin şu an ıslıkla çalınan reklam müziğini büyüklerimiz hemen hatırladılar.Daha önceleri de bu gibi örnekleri olmuştu.
Peki ilham perisinin bize getirdiği bu melodiler daha önceden kayıtlı melodiler olabilir mi?
www.besteciyiz.biz