Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Beynimiz sürekli kaydediyor,peki alttakiler siliniyor mu?

  • aslanger • 5 Eylül 2006 17:48 • #512519
    Bestelerimizi ilham dediğimiz his yoğunluğu ardından meydana getiriyoruz.Çocukluğumuzda beynimize kaydettiğimiz melodiler bile beynimizde hala duruyor.Örneğin bir telefon şebekesinin şu an ıslıkla çalınan reklam müziğini büyüklerimiz hemen hatırladılar.Daha önceleri de bu gibi örnekleri olmuştu.
    Peki ilham perisinin bize getirdiği bu melodiler daha önceden kayıtlı melodiler olabilir mi?
    www.besteciyiz.biz
Bu konunun tüm mesajları