aslında beynimiz herşeyi kaydediyor önemsiz olduğunu düşündüğünü siliyor
kalabalık bi yerde bi sürü konuşma duyarsın ancak senle ilgili olmayanları silersin konuşmalardan birinde adın veya okulunun adı vs geçtiği zaman konuşmanın başınıda hatırlarsın