ben o adamın seminerine gitmiştim çok yararlı oldu 3 basamaklı sayıları falan akıldan çarpabiliodum ta ki bizim dar görüşlü matematik hocasının işlem yapmadan sadece sonuçları yazdığım sınava 2(hepsi doğruydu sonuçların) vermesi açıklama olarakta kopya çekmediğini ne bileyim demsi sonucunda o metodu kullanmamam ve 2 basamaklı sayıları çarpabiliyor olmam da kötü bi anımdır.