beynin bu boşboğazlığına karşıyım.keşke neyi kaale alıcağını biz belirleyebilsek.bu arada örneğin telefon numaralarını ezberlemek,akılda tutmak beyni çok yorarmış.beynin yorulması demek de sanırım sanırım dikkat dağınıklığına sebep olabilir.belki bu yuzden önemli mevzuatları unutabiliyoruz.ahanda dilimin ucunda gibi bizi bazen kıl edebiliyor bu durum.ama duyular arasında etkileşimin unutulmuşları hatırlatmaktaki becerisi gerçekten şaşırtıcı olabiliyor.müzik bu konuda çok güzel bir örnek; koku vs gibi...öyle işte:)